3 belediye başkanı daha Ak Parti'ye katıldı!

3 belediye başkanı daha Ak Parti'ye katıldı!
Nevşehir, Edirne Keşan ve Ankara Keçiören Belediye Başkanları AK Parti’ye katıldı. Katılımlarla birlikte yerel siyasette parti değişimleri yeniden gündemin öne çıkan başlıklarından biri oldu.

Farklı partilerden üç belediye başkanının daha AK Parti’ye katıldığı açıklandı. Katılımlarla birlikte yerel yönetimlerde parti değişiklikleri yeniden gündeme geldi.

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı (İYİ Parti’den seçilmişti), Ankara Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan (CHP’den seçilmişti) ve Edirne Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan (CHP’den seçilmişti) AK Parti’ye katılan isimler oldu.

ELİNİ ÖPTÜ

Keçiören Belediye Başkanı Özarslan’ın, rozet takılmadan önce Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın elini öptüğü anlar da dikkat çekti.

Daha önce Ankara Haymana Belediye Başkanı Levent Koç da CHP’den istifa ederek AK Parti’ye geçmişti.

Kaynak:Haber Merkezi

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.