İdare ve Vergi Mahkemesi Başkanlarından ŞTSO’ya Ziyaret

Şırnak İdare Mahkemesi Başkanı Fettah Gündoğan ile Şırnak Vergi Mahkemesi Başkanı Halit Çeşmeliler, Şırnak Ticaret ve Sanayi Odası (ŞTSO) Yönetim Kurulu Başkanı Osman Geliş’i makamında ziyaret etti.

Gerçekleşen ziyarette kent ekonomisi, kurumlar arası iş birliği ve Şırnak’ın ticari potansiyeline ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede karşılıklı fikir alışverişi yapıldı.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren ŞTSO Yönetim Kurulu Başkanı Osman Geliş, Şırnak İdare Mahkemesi Başkanı Fettah Gündoğan ve Şırnak Vergi Mahkemesi Başkanı Halit Çeşmeliler’e nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.

Başkan Geliş, kamu kurumları arasındaki diyalog ve iş birliğinin kentin gelişimi açısından önemli olduğunu belirterek, misafirlerine görevlerinde başarılar diledi.

Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Şırnak Haberleri