Gerçekleşen ziyarette kent ekonomisi, kurumlar arası iş birliği ve Şırnak’ın ticari potansiyeline ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede karşılıklı fikir alışverişi yapıldı.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren ŞTSO Yönetim Kurulu Başkanı Osman Geliş, Şırnak İdare Mahkemesi Başkanı Fettah Gündoğan ve Şırnak Vergi Mahkemesi Başkanı Halit Çeşmeliler’e nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
Başkan Geliş, kamu kurumları arasındaki diyalog ve iş birliğinin kentin gelişimi açısından önemli olduğunu belirterek, misafirlerine görevlerinde başarılar diledi.
Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.