Şırnaklı sporcu Türkiye Şampiyonası’nda çeyrek finale yükseldi

Şırnaklı sporcu Türkiye Şampiyonası’nda çeyrek finale yükseldi
Kayseri’de düzenlenen U15 Alt Minikler Türkiye Boks Şampiyonasında ringe çıkan Şırnaklı sporcu Muhammed Beytekin, rakiplerini tek tek dize getirerek adını çeyrek finale yazdırdı.

Kayseri’de gerçekleştirilen ve Türkiye’nin dört bir yanından genç yeteneklerin sahne aldığı U15 Türkiye Boks Şampiyonasında Şırnak'ı temsil eden genç boksör Muhammed Beytekin, elde ettiği başarı ile turnuvaya damga vurdu.

aw733770-03.jpg

Şampiyonada 70 kilogramda ringe çıkan genç eldiven çıktığı zorlu müsabakalarda üstün bir performans sergiledi. Teknik kapasitesi ve güçlü yumruklarıyla rakiplerine ringde geçit vermeyen Beytekin, peş peşe aldığı galibiyetlerle çeyrek finale yükselmeyi başardı.

aw733770-01.jpg

Çeyrek finale yükselerek madalya kürsüsüne bir adım daha yaklaşan Şırnak/Cizreli sporcunun hedefi, turnuvadan altın madalyayla ayrılarak büyük bir gurur yaşatmak.

Kaynak:İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.