Şırnak’ta Şehir İçi Ulaşımda Yeni Güzergâh Uygulaması Başladı

Şırnak’ta Şehir İçi Ulaşımda Yeni Güzergâh Uygulaması Başladı
Şırnak Belediyesi, Millet Bahçesi kalkışlı ve varışlı yeni toplu taşıma güzergahını hizmete açtı. Test süreci başlayan seferler, hafta içi ve hafta sonu belirlenen saatlerde kesintisiz hizmet verecek.

Şırnak Belediyesi, şehir içi toplu taşıma ağında yeni bir güzergah uygulaması başlattı. Yapılan duyuruya göre, toplu taşıma araçlarının tur başlangıç ve bitiş noktası Millet Bahçesi olarak belirlendi.

​Yeni hat, hafta içi 17:00 - 22:00 saatleri arasında, hafta sonu ise 12:00 - 22:00 saatleri arasında hizmet verecek. Belediyeden yapılan açıklamada, uygulamanın şu an için test sürecinde olduğu ve gelen talepler ile eksik görülen noktalara göre hat üzerinde yeniden düzenleme yapılabileceği belirtildi.

1782489549745.jpg

Kaynak:Cemal KÜLTER

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.