Vali Ekici'den Eğitim-Öğretim Yılı Sonu Mesajı: "Çocuklarımız Türkiye Yüzyılı'nın Mimarı Olacak"
Valilikten yapılan açıklamada, bir eğitim-öğretim yılının daha başarıyla tamamlanmasının mutluluğunun yaşandığı belirtilerek, öğrencilerin yıl boyunca gösterdikleri gayret, azim ve kararlılığın geleceğe dair en büyük umut kaynağı olduğu ifade edildi.
Açıklamada öğrencilere seslenilerek, yaz tatilinin yalnızca dinlenme değil, aynı zamanda kitap okuyarak, araştırarak ve yeni beceriler kazanarak kendilerini geliştirebilecekleri önemli bir fırsat olduğu vurgulandı. Merak etmeyi, öğrenmeyi ve üretmeyi bırakmamaları istenen öğrencilerin, güçlü Türkiye ve Türkiye Yüzyılı hedeflerinin en önemli mimarları olacağı kaydedildi.
Öğretmenlere de teşekkür edilen mesajda, geleceğin teminatı olan çocukların bilgi, emek ve fedakârlıkla yetiştirilmesinde gösterilen özverili çalışmaların büyük değer taşıdığı belirtilerek, eğitim camiasının ülkenin geleceğine yaptığı katkının önemine dikkat çekildi.
Velilere yönelik bölümde ise çocukların eğitim yolculuğunda gösterdikleri ilgi, destek ve iş birliği nedeniyle teşekkür edilerek, ailelerin çocukların milli ve manevi değerlere bağlı, donanımlı bireyler olarak yetişmesindeki rolünün büyük olduğu ifade edildi.
Şırnak Valiliği açıklamasında ayrıca, 2025-2026 eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlanmasına katkı sunan tüm öğretmenlere, okul yöneticilerine, eğitim çalışanlarına ve velilere teşekkür edilerek, öğrencilere sağlıklı, huzurlu, güvenli ve verimli bir yaz tatili temennisinde bulunuldu.
Kaynak:Cemal KÜLTER

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.