Gününüz aydın ve bereketli olsun.
Toplumun aydınlık geleceği için bazı insanlar eriyip gider, bazıları susar, bazıları ise karanlıktan nemalanır.
Zaman akıp gider insanlar farkında bile değil...
Ancak; bu toplumsal süreçte bir çok şeyler değişim ve dönüşüm göstermekte..
Bu süreçte toplumsal değer yargıları değişir.
Yani ahlak değişmiş, alışkanlıklar değişmiş, duyguları değişmiş, olaylara bakış açısı değişmiş, velhasıl insanların karakteri tamamen değişmiş durumda bu insani özellik değişikleri uzata bilirsiniz.
Tüm bu değişikler yeni bir sosyolojinin oluşmasına neden olmuştur.
Ama ne yazık ki, oluşan bu yeni sosyolojide insan, yaradılış özelliklerini kaybetmiş, yerine bencil, toplumsal düşünmeyen bireysel çıkarcı, insani duygulardan uzak, sadece kendi duygularının esiri olmuş, ahlaktan uzak, adaletten uzak, hakikatten çıkarcı ve ölümün aklına gelmediği sahte bir varlık haline dönüşmüş zavallı insan.
Ve bu gün kimisi çocuğunun eğitimi için milyonlarca lira harcarken kimisi de
Sabah okula giden çocuğun çantasına ne koyacağının derdine düşmüş. Kimisi de çocuğunu aç aç göndermenin derdinden kahroluyor. Anlayacağınız kimse fakirin, dar gelirlinin derdinden anlamaz olmuş
Oysa, ömür karanlık bir şehrin sokak lambası gibidir.
Birilerine ışık saçmak için kendini yakarsın, ışığın altında geçenler ise ışığı görmez bile sen anca yandığınla kalırsın...
...Ve küçük insanların büyük gölgelerinin olduğu yerde güneş batmak üzeredir.
Unutmayalım!..
Her gün evimizden çıktığımızda tekrar eve geri döneriz.
Amma bir gün gelir bir daha dönemeyiz.
Bir Fransız Ata Sözü
Der ki:
Soytarıların ömrü,
Kralın ömrü bitene kadardır..!!
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.